עיצוב וחיטוב הגוף דרך פילאטיס

פילאטיס היא הדרך הטובה והבטוחה ביותר לחיזוק, עיצוב וחיטוב הגוף, הארכת השרירים, שיפור יציבה והצרת היקפים. מהר מאוד חשים ורואים את ההבדל. חיזוק שרירים חיצוניים ופנימיים גם יחד. חיטוב ועיצוב הגוף, הצרת היקפים ושיפור היציבה יגרמו לך להראות הרבה יותר טוב ולהרגיש נפלא.

חיטוב הגוף מורכב מ-2 אלמנטים עיקריים

אלמנט ראשון בעיצוב וחיטוב הגוף - הורדת כמות השומן בגוף. כאשר כמות השומן בגוף קטנה יחסית, עובי  המעטה השומני שמכסה את השרירים דק יותר ולכן ניתן להבחין בצורה טובה יותר בקווי המתאר של השרירים.

אלמנט שני בעיצוב וחיטוב הגוף - הגברת הטונוס השרירי. חיזוק השריר גורם להגברת הטונוס השרירי ובכך להיווצרות גוף מוצק יותר. חשוב להדגיש שאם יש מעטה שומני עבה שמכסה את השרירים, זה לא משנה כמה חזקים יהיה השרירים, הגוף לא יהיה חטוב יותר.

שאלות הרבות  בנושא עיצוב וחיטוב הגוף מעידות על כך שאנשים רבים עדין לא יודעים מהי פעילות פילאטיס. אנשים רבים שואלים אם זה נכון שפילאטיס בונה שרירים, מעצב ומחטב את הגוף.  אחרים שואלים האם לא עדיף להתאמן בשיעורי אירובי ובחדר כושר, שם נראה כי מגיעים לתוצאות מהירות יותר..

איך בנוי השיעור וכיצד מגיעים לתוצאות מצוינות של חיטוב ועיצוב הגוף בפילאטיס?

התקדמות עיצוב וחיטוב הגוף דרך פילאטיס הינה מהירה במיוחד וגורמת ולמתלמדים להתמיד בשיעורים. כדי להגיע לתוצאות בעיצוב וחיטוב הגוף דרך הפילאטיס צריך לתרגל לפחות פעמיים בשבוע. רצף התרגילים ורמתם נמדדת לפי יכולות התלמיד. השיעור מורכב מקבוצות קטנות המאפשרות לימוד עם יחס אישי, בקרה ויכולות התקדמות אישית עם התלמיד. 

בשיעורים רבים  של עיצוב וחיטוב הגוף, תלמידים מתעייפים מאוד, ולא פחות מאשר בחדר כושר. עיצוב וחיטוב הגוף דרך שיעורי פילאטיס דומה לפעילות אירובית מכיוון שעובדים על כל המרכיבים שהגוף צריך. לדוגמא: נשימה, שרירי החזה ,שרירי הבטן ,רגליים, ידיים ,יציבה נכונה ועוד.. 

התוצאות המספקות עליהן שומעים מתלמידי שיעורי עיצוב וחיטוב הגוף דרך פילאטיס, על התקדמות היום יומית ועל שיפור אורח החיים, גורמות לאנשים רבים להגיע לשיעורים וליהנות מהתוצאות דרך שיעורים חווייתיים בקצוצות קטנות, דואט או בשיעורים פרטיים.

Joomla SEO by AceSEF