סטודיו פילאטיס מכשירים ליאורה סגל מצויד במכשירי הפילאטיס מהמתקדמים בעולם, של חברת BALANCED BODY. בסטודיו ארבע עמדות פילאטיס משוכללות, שכל אחת מהן כוללת רפורמר וטאואר. העמדות המלאות מאפשרות לכל המתאמנים לבצע את התרגילים בו זמנית וכך כל מתאמן מקבל את מלוא תשומת הלב מהמדריכים לאורך כל השיעור. בקיצור, אין תירוצים: ריצפת הפרקט ישרה, המכשירים נוחים ומתקדמים. נשאר רק להתחיל לחטב את הגוף.

השיטה - פילאטיס היא שיטת אימון המסייעת לחיזוק שרירי הליבה, מאריכה שרירים, מגדילה טווחי תנועה במפרקים ובכך מאפשרת תנועה חופשית ושליטה איתנה בגוף . חשוב מכל: היא משפרת את ההרגשה הכללית ויוצרת איזון מושלם בין גוף לנפש. המטרה המרכזית של האימון הוא חיזוק ה -POWERHOUSE, קבוצת השרירים העמוקים להם השפעה אדירה על הגוף, יציבותו וחיטובו.

שיטת פילאטיס קרויה על שם אביה, ג'וזף פילאטיס. אדם שהקדיש את חייו לחקירה ויצירת השיטה . במחצית שנות העשרים של המאה הקודמת, פילאטיס היגר מגרמניה, מולדתו, לחופי הזהב של ארצות הברית.

שם בסטודיו  הניו-יורקי שפתח, המשיך ופיתח את השיטה, שיועדה במקור לסובלים מפציעות וממוגבלויות בתנועה. עקרונות השיטה נוסחו, יחד עם משנתו של פילאטיס, בספרו CONTROLOGY. בשנות השישים השיטה של פילאטיס הייתה מוכרת בקרב יודעי חן בלבד, בעיקר בקרב רקדנים, אך בהמשך נפוצה והפכה לנחלת הכלל.

פילאטיס מכשירים מבסס את שיטתו  על שבעה עקרונות : תנועה, זרימה, קצב, ריכוז, נשימה, דיוק, ועבודה מאוזנת. העקרונות הללו  מיושמים על ידי רפרטואר של תרגילים המפעילים את השרירים המייצבים ומתרגלים את הגוף לגייס את השרירים הנכונים לכל תנועה. באמצעות המכשירים השונים,ניתן  לאפשר טווחי תנועה גדולים יותר במפרקים ולאורך כל עמוד השדרה, ובכך למנוע לחץ שנוצר על  וליות ומפרקים מתנועה בלתי יעילה.

 המיוחד בשיטת הפילאטיס הוא, שתרגולה מתמקד בחיזוק שרירי הליבה והיציבה, תוך כדי מתיחה והארכה של שרירים אחרים. אימון בשיטה מכיל רצף של תרגילים עם זרימה תנועתית ביניהם, או לחלופין ביצוע תרגילים אחדים בעצימות גבוהה יותר. 

Joomla SEO by AceSEF